Реклама в Google

Професійне налаштування і ведення PPC контекстної реклами в Google і контекстно-медійній мережі (КМС). Контекстна реклама - основа рекламної кампанії .

Контекстна реклама в Google - це фундамент будь-якої рекламної кампанії. Будь-який бізнес повинен прагнути до перших трьох позицій в пошуку Google. Ми налаштуємо ключові слова з максимальною відповідністю вашим потребам. Чим би ви не займалися - продажами, послугами, виробництвом - ми приведемо вам саме цільових клієнтів за максимально низькою ціною. Вас знайдуть саме по цільових запитах. А коли з якої-небудь причини відвідувач покине ваш сайт - його тиждень будуть наздоганяти банера з вашою пропозицією по всьому інтернету. Баннера в зв'язці з контексной рекламою - це дійсно потужне рішення, що вимагає тонкого налаштування рекламної кампанії. За статистикою 1-2 людини зі 100 здійснюють корисну дію на сайті перейшовши по контекстній рекламі. А після, коли їх вже наздоганяє банер - 20 з 100! А вартість кліка по банеру дорівнює всього навсього 1-2 американських цента! Ми не працюємо на кліки, ми працюємо на конверсії (дзвінки, заявки).

Реклама в Яндекс

Налаштування реклами в Яндекс Директ і їх медійній мережі - ідеальний інструмент продажів на ринку СНД. У зв'язці з контекстною рекламою в Google дає неймовірний результат .

Реклама в Яндекс Дірект дуже схожа на рекламу в Google. Рекламу в Яндекс ми рекомендуємо як доповнення до чинної рекламної кампанії. І, звичайно, тільки бізнесу на просторах СНД. Якщо в процесі роботи ми розуміємо, що ми на піку можливостей в Google, тобто бізнес нашого клієнта на перших місцях по всім запитам, банера показуються ледь не на всіх сайтах - тоді ми розширюємо рекламну кампанію і заходимо в Яндекс. Причина того, що ми не відразу запускаємо рекламну кампанію в цій пошуковій мережі дуже проста. За статистикою, вартість кліка в Яндекс приблизно в 3-4 рази дорожче, ніж в Google. Це підходить не всім, а ми ніколи «не зливаємо" бюджети.

Таргетованна реклама в Facebook і Instagram

Facebook і Instgram Ads - кращий вибір при тонких налаштуваннях аудиторії. Ваші потенційні клієнти на основі демографії, інтересів та інших поведінкових факторів саме тут! Ми знаємо, що таке таргет .

Багато хто недооцінює рекламу в соціальних мережах. А ми точно знаємо, що за цим майбутнє будь-якого бізнесу адже більшу частину часу ми проводимо в Facebook або Instagram. Реклама в Facebook або Instagram дозволяє провести тонке налаштування на основі демографічних і поведінкових факторів. Ми аналізуємо цільову аудиторію і показуємо рекламу тільки тим, кому це дійсно потрібно. Вашу рекламу можуть побачити ті, хто недавно переїхав в іншу країну, власники підприємств, люди, у яких є діти, люди, що зробили покупку в інтернеті протягом тижня, люди з опредеделенним рівнем доходу і т.д. Тобто реклама в соціальних мережах дозволяє достукатися до максимально підходящої аудиторії. Більш того, ми можемо показувати рекламні оголошення людям недавно відвідав ваш сайт. Уявіть, людина знайшла ваш товар або послугу, покинув ваш сайт, не зробивши покупки або замовлення, а потім він постійно буде бачити ваше рекламне оголошення до тих пір поки не зробить покупку!

Реклама в Youtube

Youtube - лідер по трафіку в інтернеті. Якщо вас нету в Youtube, ви багато втрачаєте. Ми налаштовуємо відеокампаніі, а також графічні оголошення при перегляді відео. Тонке налаштування. Без плати за показ! Тільки за кліки або повний перегляд відео .

На сьогоднішній день люди все менше хочуть читати, вони дивляться відео - в facebook, в сторіз і звичайно ж на Youtube. Найкраще рекламне оголошення - це відеореклама. Перевагою відеореклами є те, що людина любить вухами. За допомогою короткого відео, всього за кілька секунд можна донести в 10 разів більше ніж дворядковим текстом. Відео допомагає зацікавити людину, допомагає привести трафік на ваш сайт або сторінку в соціальних мережах. І відеореклама коштує 1-2 цента за перегляд. При правильному налаштуванні ви будете платити тільки якщо людина не натисне кнопку "пропустити рекламу". Крім того ми показуємо банера в Youtube людям, які нещодавно відвідали ваш сайт. Поки вони дивляться відео, поруч вони бачать ваше рекламне оголошення, що спонукає їх повернуться до вас на сайт і зробити цільову дію - покупку, замовлення, дзвінок і т.д .

Налаштування Google Analitycs

Ми не ведемо рекламні кампанії без установки аналітики! Ми повинні бачити, що дає результат, а що ні, на що робити упор, а що зливає бюджети. Ми завжди знаходимо слабкі сторони вашого бізнесу і покращуємо їх.

Аналітика - це те, що відрізняє нас від інших. Ми ніколи не запускаємо рекламу без правильно і коректно налаштованої Аналітики. Після запуску рекламної кампанії ми завжди стежимо скільки людей навели на ваш номер телефону на сайті, скільки замовили дзвінок, скільки просто переглянули контакти, ми аналізуємо пошукові запити, відстежуємо слабкі місця вашого сайту, стежимо скільки хвилин потенційні клієнти проводять на кожній сторінці. Google Analitycs дозволяє максимально оптимізувати рекламну кампанію. Не можна що-небудь рекламувати не аналізуючи результати. Якщо ми бачимо що 100 чоловік поклали товар у кошик, а зробили замовлення всього 5, ми розуміємо, що є якась технічна проблема з кошиком на сайті. Тобто за допомогою аналітики ми бачимо слабкі місця, як на сайті, так і в окремій рекламної кампанії.

Комплексне рішення

Під комлексним рішенням рекламної кампанії ми розуміємо максимальну присутність в інтернеті і широке охоплення потенційних клієнтів. Ваш бізнес повинен приносити максимальний прибуток. Краще рішення - це коли ви скрізь! (В Google, Yandex, Facebook, Instagram, Youtube)

Під комлексним рішенням рекламної кампанії ми розуміємо максимальну присутність в інтернеті і широке охоплення потенційних клієнтів. Ваш бізнес повинен приносити максимальний прибуток. Краще рішення - це коли ви скрізь! (В Google, Yandex, Facebook, Instagram, Youtube)